Welkom op obs IXIEJE

Missie en visie

Op Jenaplanschool de Terp creƫren wij een veilige, respectvolle omgeving waarin kinderen van en met elkaar leren. Wij stimuleren zelfontplooiing, nieuwsgierigheid en creativiteit.

Missie en visie

Ons team

Leer ons team kennen! Elke dag opnieuw zetten wij ons in om te zorgen voor een mooie en leerzame dag voor onze leerlingen.

Ons team

Schooltijden en vakanties

Lees hier meer over onze schooltijden en de schoolvakanties van dit schooljaar.

Schooltijden en vakanties

Scholengroep Holland

Jenaplanschool de Terp vormt, samen met 12 andere openbare basisscholen, Scholengroep Holland. Lees hier meer over de scholengroep.

Scholengroep Holland

Kijkje in onze school

We laten graag zien hoe het er op onze school aan toegaat, om een goed beeld te geven van onze leuke en gezellige school.

Kijkje in onze school

Onderdeel worden van ons team?

Ons enthousiaste team staat elke dag opnieuw klaar voor onze leerlingen. Maak jij de stap naar het jenaplanonderwijs op De Terp? Neem dan een kijkje op onze vacature- en stagepagina.

Onderdeel worden van ons team?